Ring til os

+45 40 37 02 16

Hos Hemmingsens badudstilling ønsker vi at hjælpe vores kunder hele vejen fra start til slut. Det behøver ikke være kompliceret at få sit drømmebadeværelse. Derfor er vi stolte over vores koncept, som vi kalder ‘All Inclusive.’ Kom ned og se vores udstilling og forskellige mærker i showroomet, så giver vi et godt totaltilbud på hele bestillingen, inklusiv montering og entreprise.

Med denne komplette løsning er det nemt at få nyt badeværelse. Vi tilbyder en gratis opmåling hos dig, foruden et samarbejde og sparring med indretningsarkitekt, VVS’er og andre håndværkere. Vi har alt tilbehør til badeværelset, fliser og sanitets planløsninger, så du er sikret det perfekte resultat.

Vi har allerede et stort udvalg af forskellige produkter fra de førende leverandører på markedet, men vi kan derudover også levere yderligere, hvis du forelsker dig i andet.

Ved at bestille en ‘All Inclusive’ hos os, er du sikret et effektivt arbejde, hvor vi sørger for det hele. Du slipper for besværet ved forskellige individuelle leverandører og håndværkere. Det er både nemt og billigt.

Åbningstider

Mandag