Om Ringe Handelsstandsforening

Ringe Handelsstandsforening arbejder for at fremme og udvikle et godt og varieret handelsliv i Ringe.

​Foreningens primære opgave er at forestå markedsføring og arrangere aktiviteter rundt i byen, af forskellige aktiviteter kan nævnes Open By Night, Torvearrangementer, Halloween, Julechancen og Jule-underholdning deriblandt Lysfest.

​Ringe by lægger også gader til forskellige cykelarrangementer som f.eks. Team Rynkebys afgang til Paris som Ringe Handelsstandsforening og Team Rynkeby arrangerer i fællesskab.

​Ringe Handelsstandsforening varetager også byens julebelysning.

​Foreningen der i 2019 kunne fejre 75 års jubilæum, blev stiftet i 1944.

Ønsker du at leje en stadeplads på vores flotte torv?

3 fordele ved at være medlem

Bliv en del af fællesskabet

Ringe Handelsstandsforening er foreningen, der forener det midtfynske handelsliv.

Vi står for byens aktiviteter til gavn for kunderne, der kommer til byen. Derudover står vi for opsætning af julebelysning, kræmmermarked, Team Rynkebys afgang fra Ringe og mange andre arrangementer, der trækker kunder til byen,

Vi vil gerne samarbejde omkring arrangementer udenfor bymidten. Det er ikke altid at den enkelte aktivitet giver afkast nu og her, men på sigt er de med til at brande Ringe og tiltrække opmærksomhed.

Hvorfor skal jeg være medlem?

Fordi sammenhold gør stærk og som medlem af Ringe Handelsstandsforening er du med til at støtte og styrke fællesskabet og aktivitetsniveauet i byen.

Som medlem af Ringe Handelsstandsforening er der følgende fordele:

• Mulighed for at indløse foreningens elektroniske gavekort.
  • Ret til at vise spot på foreningens infostander ved indfaldsvejen ved Ringe C.
  • Opslag på foreningens digitale platforme (Facebook, Instagram og hjemmeside)
  • God annonceaftale med Midtfyns Posten, hvor der tilbydes rabat til medlemmer.
  • Mulighed for at deltage i netværks- og medlemsmøder arrangeret af foreningen.
Medlemsskaber

Vi har følgende medlemsskaber i foreningen.

• Aktive medlemmer i bymidten* 4.398,98
  • Aktive medlemmer udenfor bymidten* 2.199,75
  • Passive medlemmer 1.433,23
  • Velgørende butikker 3.519,18

Alle priser er pr. halvår og ekslusiv moms.

* Bymidten er følgende gader: Algade, Kirkepladsen, Centrumspladsen, Torvet, Jernbanegade, Østergade, Stationsvej og Vestergade.

For yderligere information kontakt formanden (se herunder) eller send en mail til formand@ringehandel.dk

Vibeke Albjerg

C/O Gluds Café

Jernbanegade 18 · 5750 Ringe