SPECIALFORRETNINGER • CAFÉER • RESTAURANTER • DAGLIGVARER • ERHVERV

Ligesom andre byer er Ringe og berørt af den landsdækkende corona nedlukning.

Flere af byens butikker, spisesteder og andet er dog åbne, tilbyder take-away eller køb via hjemmesiden.

Find butikkerne herunder og kontakt dem gerne for spørgsmål.

Advokat- og Ejendomsmæglerfirmaet Toxen-Worm har sædvanlige åbningstider : Mandag-Torsdag – 9-16 Fredag – 9-16

Herudover efter aftale.

Selvom jeg skal holde lukket kan du trygt handle på webshoppen www.bellissima.dk som sendes med GLS eller du kan hente i butikken efter aftale.

Du kan også holde øje på facebook der vil jeg lægge forskelligt op.

Så se om der er noget der frister så kan det bestilles der ved at skrive besked til mig og efter betaling sendes eller hentes i butikken efter aftale.

Du kan ringe til mig på tlf. 60248384 eller mail til mail@bellissima.dk

Er tvangslukket til og med d. 7. februar

ores butik Butik Kamille, Algade 29 er tvunget lukket men vi har webshop som vores kunder meget gerne må købe vare på og få tilsendt eller afhente ved døren. Vi er startet på udsalg og der kommer og nye varer ind på shoppen. Se også denne info: UDLEVERING AF VARER KØBT PÅ WEBSHOPPEN: www.butikkamille.dk

Når din vare er bestilt og betalt på webshoppen har du også mulighed for at få dine varer udleveret i døren i butikken. Vores udleveringstider er: UGE 1: TIRSDAG og ONSDAG: Kl. 10 – 15 TORSDAG og FREDAG: Kl. 14 – 17 LØRDAG: Kl. 10 - 12

Vi sender selvfølgelig også til de pakkeshops der er åbne og til privat-adresser. Vi tilbyder vores kunder FRI FRAGT i denne periode.

Er tvangslukket til og med d. 7. februar

Butik Lady & Vagabonden har almindelige åbningstider:
man - ons kl. 10.00 til kl. 17.30
tors - fred. kl. 10.00 til kl. 18.00
lørd. kl. 10.00 til kl. 14.00

Webshop: http://www.butik-ladyogvagabonden.dk

Butikken er åben på lige fod med dagligvarer og apoteker, da kæledyr og hobbydyr skal kunne få foder.

Bygma har lukket, men udlevere online ordre bestilt på vores hjemmeside.

Er tvangslukket til og med d. 7. februar

Vi har i Danmission genbrug lukket helt ned.

Afdelingen I Ringe har midlertidig lukket p.g.a. Corona.

Vores bytteservice bliver selvfølgelig forlænget

Efter myndighedernes pressemøde, holdes butikken foreløbig lukket frem til og med 7. februar. Lige så snart vi må åbne op igen, står vi naturligvis klar til, at bytte for jer

Vi glæder os til, at vi igen kan tage i mod jer

Godt nytår

Diva Fashion er desværre tvangslukket.

Vi har helt almindeligt åbent i butikken, fremvisninger og lignende – vi holder naturligvis afstand, spritter af og tager i øvrigt de forholdsregler som er gældende. Der er ikke krav til at vi eller kunder bærer mundbind hverken på fremvisning eller i butikken. Vi har åbent således:
Mandag – fredag: kl. 10.00 – 16.00
Lørdag – Søndag: Efter aftale

Da restriktionerne er forlænget til 17.januar, vil butikken først åbne mandag d. 18 januar.

Har du/I brug for vores hjælp i denne periode, kan vi kontaktes på: 📞: 62622342 📧: ringe@expert.dk 📧: ringe@punkt1.dk

Åbningstiderne er de samme som normalt:
Man-Ons: 10.00-17.30
Tors-Fre: 10.00 – 18.00
Lør: 10.00-14.00

Der er mulighed for at man via expert.dk eller punkt1.dk kan lave Click & Collect, hvor varen reserveres i vores butik. Vi ringer så til kunden og aftaler afhentning.

Og ellers kan de ringe, så klarer vi salget via telefon

Der er stadig mulighed for levering og montering af både hårdehvidevarer og tv, da vores montører ikke er omfattet af nedlukning.

Som du ved, er regeringens restriktioner, der blandt andet omfatter, at vi er blevet påbudt at holde lukket, forlænget til og med den 7. februar. Selvom vi havde glædet os til at se dig igen, er det vigtigt, at vi passer på hinanden.

Men bare rolig! Vores udsalg fortsætter online på www.bog-ide.dk, så du og familien kan sikre jer gode læseoplevelser, hyggelige sysler og få styr på hjemmekontoret til en god pris!

👉 Se hele vores udsalg her: www.bog-ide.dk/udsalg

Godt Nytår. Vi holder desværre stadig lukket i butikken. Men alt andet er åbent hos Aut. EL Flemming Nielsen

Åbningstider frem til og med 7. februar 2021:
✅ Mandag – fredag: 7.00-17.00
⛔️ Lørdag – søndag: Lukket
Kun butikken er lukket
✅ Eletrikerservice er åbent
✅ Kontor/telefon er åbent
✅ Reperation af lamper. Indleveres ved porten
✅ Afhentning af onlineordre fra lysmesteren.dk er åbent
⛔️ Butikken er lukket for handel

Frisør R er lukket som det ser ud lige nu til den 18/1 2021 men vi tager vores telefon og vores online bookning er åben

Garvergårdens Smykker er tvangslukket. Men ligesom take away kan vi udlevere vare ved døren mod mobilepay. Vi har ikke webshop, men jeg kan traffes på tlf. 28962757 for at besvare spørgsmål, hvis man vil se billede eller video af vare udvalg osv.

Kontoret er lukket for personlig betjening indtil 18. januar. Men du kan ringe til os på telefon: 62 29 12 10 følgende dage: Mandag - fredag kl 10:00-16:00 Lørdag: Lukket

Garn & Broderi har "take away" indenfor normale åbningstider

Gluds Café har åbent for take-away nogle timer om ugen, men frekvensen tilpasses løbende. Vi offentliggør det på de sociale medier i starten af ugen, hvilke dage vi holder åbent.

Idrætscenter Midtfyn er helt nedlukket og Personalet hjemsendt foreløbig frem til og med 17-01-2021.

Land & Fritid har åbent. Helt alm. åbningstider.

Vi sælger foder til dyr og må holde åbent ligesom fødevarebutikkerne.

Land & Fritids webshop har selvfølgelig også åbent. www.landogfritid.dk

Vi har åbent på værkstedet. Ring på tlf. 62621515 eller 30350620 og aftal nærmere.

Det er muligt at bestille/købe scootere, cykler, tilbehør og reservedele hvis du kontakter os via mail : lykkecyklerogscootere@outlook.dk eller telefonisk.

Varerne skal betales forud og kan afhentes efter nærmere aftale.

Matas er ikke berørt af nedlukning, og har åben som normalt.

Multiflower Design holder åben som normalt. Webshop er åben og vi bringer gerne blomster og gavekurve ud. Kører også interflora ordre ud, man kan bestille på Interflora.dk eller her i butikken til levering hvor som helst

Normale åbningstider

Vores udekørende vvs har åbent, som servicevirksomhed.

Vores udstilling på Gørtlervej til badeværelser har lukket.

Forretningen er lukket men webshop www.outdoorfyn.dk er åben 24/7

Der er mulighed for at afhente i butik eller vi sender til pakkeshop.

Ønsker man at afhente i butik kontakter vi kunder og finder et tidspunkt som passer for afhentning.

Profil Optik har normalt åbent
Mandag- Torsdag 9.30 - 17.30
Fredag 9.30 – 18.00
Lørdag 9.30 – 13.00

Apoteket har åbent som normalt

Skoringen har lukket til og med søndag d. 7. februar og har ikke lokal webshop med udlevering.

Vi holder ikke åbent for adgang til afdelingen.

Vi har på Mahuset.. åbent mandag - lørdag kl 11 - 18:30

Kun for Take Away... kunderne kan bestille Take Away online på Mahuset hjemmeside eller ringe til os på 6262 4141 tast 2 og bestille mad - kage - is/islagkager.

De finder også vores menu kort på hjemmesiden www.thaisenmahus.dk

Tøjeksperten har helt lukket ned indtil 17/1, ifølge regeringens restriktioner.

Vinoble har helt normale åbningstider

Vi hører ind under sundhedssektoren og har medicinsk udstyr, så vi er IKKE lukket ned og har helt alm åbningstider.