LokalBolig Ringe

Østergade 4 · 5750 Ringe

Ring til os

+45 31 57 55 00

Vi hedder ikke LokalBolig uden grund. Vi er nemlig lokale med stort L. Vi bor, er opvokset og bruger vores fritid i de områder, hvor vi sælger huse.

Dette er blandt andet årsagen til, at vi er gode til at sælge boliger i Ringe, Årslev, Ryslinge, Gislev, Broby, Ferritslev, Nr. Lyndelse, Kværndrup og omegn. For vi kan mærke, at det gør en forskel for både vores købere og sælgere, at vi ikke alene ved, hvor skolen og nærmeste indkøbsmulighed ligger.

Men at vi også kan fortælle mere konkret om det gode foreningsliv. Om de skjulte naturoplevelser i området - og om de gode nabofællesskaber, der er.

VI SÆLGER MED HJERTE OG HJERNE

- OG STRATEGISK, DIGITAL MARKEDSFØRING

Det er selvfølgelig ikke nok at have hjertet på rette sted, når man skal sælge et hus. Det kræver også viden om, hvor og hvordan man rammer potentielle købere bedst og mest præcist.

Derfor arbejder vi sammen med professionelle fotografer, tekstforfattere og marketingstrateger - og annoncerer massivt og målrettet for de boliger, vi sælger. Og du skal selvfølgelig ikke betale for noget (kun energimærke, el- og tilstandsrapport), før dit hus er solgt.

Vi kigger meget gerne forbi til en gratis og uforpligtende snak omkring dine salgstanker og boligdrømme.

Åbningstider

Mandag