Infoskærm til byens

kultur og handel

På Ørbækvej ved OK Tanken har Ringe Handelsstandsforening opstillet en infoskærm

Det direkte lys, farverne og de hyppige skift skaber opmærksomhed, fanger kundernes interesse og vækker deres nysgerrighed.

Vi tilbyder en række muligheder, og har en løsning så du kan få dit budskab ud til tiden, uden at skulle spekulere på tekniske detaljer.

Vores leverandør ViewNet kan fremstille et spot, baseret på dit eget grafiske materiale, tilpasse og sætte dit spot på skærmen, samt skifte og opdatere dit spot efter aftale.

Har du et færdigt spot, bliver det kontrolleret at det er egnet til skærmen og herefter sat på. Dette kan også bliver skiftet og opdaterer efter aftale.

Begge løsninger er til fast pris. Vil du bruge det samme spot, en skabelon, med forskellig tekst fra gang til gang, har vi også en løsning på det.

Hvem kan annoncere på infostanderen

1. Alle medlemmer af Ringe Handelsstandsforening.
  2. Faaborg-Midtfyn Kommune kan markedsføre kommunale kampagner samt kultur-, musik- og sportsbegivenheder, der foregår i kommunen.
  3. Folkeoplysende godkendte foreninger. Foreninger og klubber, der er godkendt efter folkeoplysningsloven har, hvis der er ledig kapacitet, mulighed for 1 gratis spot om året. Dette spot kan evt. bruges til et åbent hus arrangement eller et andet arrangement, hvor foreningen eller klubben ønsker at profilere sig. Dette spot vises i en uge, og er gratis*. Dog skal der betales for produktion og vi anbefaler at bruge ViewNet SPOT, eller en anden professionel grafiker. Efterfølgende spots betales der for.
  4. Sportsforeninger og -klubber, der spiller på divisions-niveau eller svarende hertil, har plads hvis der er ledig kapacitet.

Bliv set...

kom godt fra start

Sådan gør du

Du indsender billedmateriale, logo og tekst samt oplysning om skrifttype.

Ud fra det tilsendte materiale, og en aftale om hvordan spottet skal se ud, fremstiller vi dit spot. Efter korrektur sætter vi det på skærmen til den aftalte tid, og udskifter som ønsket.

Krav til indholdet

Kunden ser dit spot på afstand og i relativt kort tid. Derfor er det vigtigt, at begrænse mængden af information, og antallet af elementer på skærmen. Vi hjælper dig med at finde det rette udtryk.

For den bedste billedkvalitet og det mindste strømforbrug, anbefaler vi en farvet baggrund med lys tekst. Større flader med graduerede farver er glimrende, mens ensfarvede flader egner sig mindre godt. Kontrastrige billeder med et enkelt indhold er som skabt til mediet.

Vi anbefaler 864x576 pixels i jpeg eller png format for bedste kvalitet.

Statiske spots

Et statisk spot svarer til en trykt plakat, men er tilpasset skærmen, så billede og tekst præsenterer sig på den bedste måde, og med det mindst mulige energiforbrug.

Animerede spots

Et animeret spot har et eller flere elementer i bevægelse, Med det kan du fange borgerens opmærksomhed på en ny og spændende måde. Animationen skaber liv på skærmen og giver dit spot mere blikfang.

Råd til indholdet

Kunden får den første information på lang afstand, og derefter detaljerne i takt med at afstanden mindskes. Et spot med et godt blikfang, derefter fokus på budskabet, og så stedet, vil give den bedste effekt.

Lange tekster og mange informationer er ikke godt. Skær ned til kernen, så kunderne husker det vigtigste.

Rabatkort

Med et rabatkort, betaler du forud for et antal klip, altså et antal gange du kan få sat et færdigt spot på skærmen. På din ordrebekræftelse, kan du altid se hvor mange klip du har brugt, og hvor mange du har tilbage. Kortet skal bruges indenfor 1 år. Du kan planlægge hvor ofte du skifter spot, og vælge den løsning der giver dig den bedste pris.

Priser

Fremstilling af spot, med en korrektur, inklusiv håndtering. Du stiller baggrund, logo og tekst til rådighed.

Statisk spot, basispris

900 kr.

Animeret spot

1.400 kr.

Ændring af tekst på spot ved fast design

600 kr.

Håndtering af spot. Vi sætter dit spot på skærmen og tager det ned igen efter aftale.

1 stk. spot

475 kr.

Rabatkort til håndtering. Pris når du leverer et færdigt spot. Vi kontrollerer format og indhold, sætter det på skærmen og tager det ned igen efter aftale.

Rabatkort med 10 klip á kr. 300,-

3.000 kr.

Rabatkort med 15 klip á kr. 250,-

3.750 kr.

Rabatkort med 30 klip á kr. 150,-

4.500 kr.

Betaling for skærmtid

1 uge

300 kr.

1 måned

1.000 kr.

3 måneder

2.500 kr.

Husk at handle lokalt

Det er i bund og grund vanskeligt at forestille sig en velfungerende by uden lokale butikker. Butikkerne trækker folk til i hverdagen, mens der ligger en tryghed i at vide, at de daglige behov dækkes med en kort tur om hjørnet. Vi værdsætter butiksassistentens velkendte ansigt og føler en samhørighed, når vi slentrer hen ad gaden en sommerdag med liv i byen.