Gavekort til Ringe Handels-standsforening

Ringe Handelsstandsforening udsteder elektroniske gavekort som kan indløses hos alle vores medlemmer med terminal til betalingskort.

Du kan se en liste over alle de steder hvor du kan bruge gavekort nederst på denne side.

Mindste beløb et gavekort kan udstedes på er 100 kr., og de udstedes på følgende steder:

Skoringen, Algade 21, 5750 Ringe

Tøjeksperten, Algade 54, 5750 Ringe

Tank selv gavekort

Tjek Saldo

Gavekortbevis

Køb gavekort

Køb et gavekortbevis her på siden og modtag det på enten sms eller på mail med det samme. Så kan du printe eller sende det direkte videre til modtageren.

Gavekortbevisets modtager skal omveksle det til et gavekort hos Tøjeksperten.

Tank Selv

​Tank Selv gavekort sælges

i de fleste forretninger i Ringe Handelsstandsforening og

kan optankes én gang med

beløb fra 100 kr. op til 3.000 kr.

Tjek saldo

Er du i tvivl om hvor meget der står på dit gavekort, så kan du tjekke saldoen ved at trykke på knappen

TJEK SALDO

For yderligere information kontakt : Jesper Schmidt Larsen tlf. 62 62 49 99 eller ringe@tojeksperten.dk

Her kan du bruge dit gavekort

Gislev Rejser

Uffe Jensen og Co >

Øjenkrogen >

Husk at handle lokalt

Det er i bund og grund vanskeligt at forestille sig en velfungerende by uden lokale butikker. Butikkerne trækker folk til i hverdagen, mens der ligger en tryghed i at vide, at de daglige behov dækkes med en kort tur om hjørnet. Vi værdsætter butiksassistentens velkendte ansigt og føler en samhørighed, når vi slentrer hen ad gaden en sommerdag med liv i byen.