+45 6262 1218

Ringe Bio er en af de ældste biografer i Danmark. Da biografen fyldte 100 år i 2016, blev bygningen gennemgribende renoveret og bygget om således at der blev plads til en hyggelig cafe.

Siden 2004 har biografen været en foreningsbiograf drevet udelukkende af frivillige.

I overensstemmelse med foreningens vedtægter er det vores mål at vise film for alle. Vi bestræber os på, at vælge mange gode kvalitets dramaer, komedier, og danske film.

Den første weekend i måneden viser vi børnefilm om eftermiddagen, vi har seniorbio, babybio og Bog&Bio. I forbindelse med ferier viser vi

flere familie- og ungdomsfilm, samt en eller to af de store blockbusters. Hvis muligt viser vi også de danske film, med undertekster, nogle af dagene og vi viser også af og til tegnefilm på originalsprog.

Har din skole, virksomhed eller forening lyst til, at afholde et arrangement, der er filmrelateret, findes der mange muligheder for at leje biografen.

Efter renoveringen har Ringe Bio fået meget gode forhold til handicappede. Der er blevet installeret lift, så kørestole får adgang til de bagerste rækker i salen. Vi har teleslynge, Subreader og handicaptoilet.

I 2021 og igen i 2022 modtog Ringe Bio støtte fra Dansk Film Institut som en 'Kunstbiograf'.

Mandag-søndag :

Cafe og billetsalg